Tuesday, September 2, 2008

stage 2 tour thailand

woh arini course bleh tahan jugak 173km ada 1 bukit yg best, , lepas jugak la, , aku break away km60 dgn 2 rider giant asia 1 rider royal thai airforce , dr situ lit smp dpt tangkap grop dpn yg da break away dr awal , , 8 min , , then dpt jugak tangkap grop menjdkan grop aku frist grop, , time marshal bg tahu grop aku dpn pelaton blakang 8min 50saat, ok thats gret lg 18km nk ending marco pola dgn giant asia break away lg , so ada 4 org yg d dpn , grop aku ada 5 org trus kan lin smp lah grop amir dpt tangkap grop aku lg 2km nk ending sblum tuh ramai da yg cuba attack tp tegantung je , ,800m amir tarik then aku dpt ending on the secound grop , , team naik skit, and individu pun naik skit ,asean individu aku dpt no2, stage 3 besok 203km ada 2 bukit huhu

No comments: