Sunday, October 11, 2009
Saturday, October 3, 2009
wooott woootttt
thanks to black and adiq snap this picture,,,
this normal edit ,, will get back my adobe light room soon ,, to editng
this normal edit ,, will get back my adobe light room soon ,, to editng
Friday, September 25, 2009
Beraya Di Melbourne
salammm hey to all setelah seminggu beraya ,, berjaya juga aku upload gambar-gambar hari raya pertama aku di melbournE.. kat sini aku beraya dengan orang yang bernama TEMAN , RAKAN ,dan SAHABAT tanpa famly tersayang,,
semua ni larh yang memeriahkan raya pertama disini,ini ada lah keluarga basikal malaysia yang berlatih di melbourne,,mereka terdiri daripada AZIZUL,AMIR,AKMAL(ME),ADIQ,ZAMANI(BLACKY),ZAM(COACH),EDRUS,HAFIS,JUNAIDI,HARRIF SALLEH,SYAMIL,dan FATEHA..
,,mcm biasa larh raya pertama pagi pergi solat sunat raya,,di AMBROSE HALL... kat situ semua student malaysia berkumpul untuk solat sunat raya,,
selain kat situ ada juga di clyton ,, tapi agak jauh skit dr tmpat kami..
,,,SEHARI SEBELUM RAYA..........
sehari sebelum raya ,, mcm mcm kami buat ,, sediakan kan makanan untuk raya , chef nya blacky larh ,, dibantu rakan yang lain,,,ada jugak buat takbir raya imam oleh syamil a.k.a pokcik,, selepas tuh sesi bergambar,, photographer aku larh sapa lagi hahaha,,dibantu tya awek pok jo " jgn mara" tya hahaha,,,
at last nite aku bwat kuih raya,, kuih confleks ,, hahaha,,, peace ..!!!!
OPEN HOUSE,,,,,,,,,,,,
huh aku rasa nih open house paling lama sekali ,, penat gler ,,,
tp semuanya berjalan lancar laa walaupun stok makanan hampir kehabisan,, semua nya dapat dikawall
ramai jugak student msia dtg banyakan semua kawan pokjo,,
meriah memang meriah smpi tak larat nk layan,, suh ambik sendri jer kat dapur,,
hahah tak nk citer byk ,,
yang ringkas semuanya ok
tukang masak ada
tukang basuh panggin
tukang jemput
tukang layan
tukang ambik gambar
huh mcm mcm tukang larh cuma tukang kebun jer tak der
hahaha peace
selamat hari raya maaf zahir baitin to all my friend around the world ,,kalau ada terkasar bahasa terkater , ngumpat ker, marah ker ,, ada yang kecik hati ker ,, aku mintak maaf banyak banyak ,,
insyaallah tak buat lagi
peace ,,,!!!!
Tuesday, September 15, 2009
Besday Harrif Salleh
setelah harnizam basri menyambut besdaynya yang ker 23
sekarang trun harrif salleh menyaubut besdaynya
huhu meriah sungguh
abis umah pnuh ngan choklet
org yang tak der kene mengena pun kena lempar ngan telur gak
hanpeh
paper pun happy besday mamat smoga panjang umur murah rezeki
Sunday, September 13, 2009
korang rasa mcm maner ?
huh pic pic ni semua baru jer ambik ptg td,,
and masih blum di edit
mean pic ni masih neutral
nk edit tp alat tuh tak der larh
coz laptop gua rosak
ni pun atas jasa baik adiq husaini kerana bg pinjuam laptop
makasih adiq
hihihi
korang rasa mcm maner ?
Tak tahu larh jadi ker tak ,,,
hahaha aku tak tau larh pic nih jd ker tak,,,
korang la judge,, haha
pic ni aku ambik time baru smp veledrom jam 8 pagi
waktu tuh suhu dlm 5c kot
sejukkkk
2006 bad exsident
hah ni larh kenangan pahit sepanjang aku kayuh beskal selama 10 thn
sekarang dah 3 thn berlalu dan kenangan ini masih ada lagi kesannya di bahu aku,,
bila nk bukak plat ni pun aku tak tahu,,
wuuuu
Saturday, September 12, 2009
Australian Coaching Crouse Lavel 1
setelah hari kedua krusus coaching level 1
mcm mcm information yg aky dpt, , , ada separuh tu memang sedia maklum kitorang sendiri sebagai athlet dah tahu
ada jugak benda baru yang kitorang belajar
benda yang paling best sekali plan program of the year
ngan program pick of the year
besok class bersama john pulak tentang track sprint and track endrunce
harini pasal road program dengan donna rea-szlinski beliau adalah coach ausis level 3
wuuu mcm mcmc lagi larhh pening pale layannn,,, besok last class
Subscribe to:
Posts (Atom)








ilil